< חזרה
כללי

"אני דתי אבל לא רוצה לשמור נגיעה"

  • 23 בפברואר, 2022
  • 47:38

    5 / 5. 1

'מלך הראפ של המזרח התיכון' דתי ומאונן עם פורנו אבל מרגיש רע לגבי זה ומעדיף לקיים יחסי מין עם אישה, אבל חושש מכך שאין לו ניסיון. רוחמה עצם נמצאת בתקופה קשה של לחץ ומערכות יחסים מזדמנות אחרי שברון לב, וקוצר נשימה וסיוטים בלילה מפריעים לה לתפקד והניסיון לטשטש את הקשיים עם אלכוהול וכדורים רק מחמיר את המצב.
מונולוגים מהישיבה: https://bit.ly/3nPCPdn
ד״ר תמר כוסף: https://hospitals.clalit.co.il/soroka/he/our-specialists/Pages/kosef-t.aspx .
פודקאסטים עם סיפורים אירוטיים: https://letsemjoy.com/
הנה אני מתחילה מאת יהודית קציר: :  https://bit.ly/3GVg3s2.ww.tenne.org.il/ .
יש גם דרך הקופת חולים – לכל קופה יש רשימת מטפלים בהסדר, לא צריך הפניה, רק לעבור על הרשימה, ליצור קשר ולבדוק אם יש מישהו שיש לו חלון פנוי לטיפול דרך הקופה (עולה 150 ש״ח).
תעקבו אחרינו באינסטוש: https://www.instagram.com/other.people.shit/.
ואל תשכחו לספר לנו על השיט שלכם: https://cutt.ly/usCCWr6.

קצת עלינו:סיון לוטן – עו"ס תואר שני, מתמחה בטיפול מיני, מרצה, יועצת ומחנכת למיניות בריאה. מקדמת את גישת ה- Sex Positive. מרצה ראשית ורכזת אקדמית בלימודי התעודה "חינוך למיניות" בעמותת דלת פתוחה המקדמת מיניות בריאה בישראל. יהב ארז – בוגרת תואר ראשון בתקשורת ממכללת ספיר ותואר שני בתכנית למדע, טכנולוגיה וחברה באוניברסיטת בר אילן (STS). חוקרת עצמאית את התודעה הפרטית והקולקטיבית, ויוצרת הפודקאסט תודעה רבה.

פלטפורמת הפודקאסטים העצמאיים "קיפודקאסט" הינה במה לפודקאסטריות ולפודקאסטרים ישראליים המפיקים פודקאסט בכוחות עצמם. הפרק אליו תאזינו מובא במלואו, ללא כל פלטור, צנזורה או עריכת סאונד מצידנו (צוות "קיפודקאסט"). הדברים שתשמעו בפרק זה ובכל פרק אחר ב"קיפודקאסט" נאמרו על דעתו/ה של היוצר/ת ועל דעתו/ה בלבד. צוות "קיפודקאסט" אינו אחראי לתוכן הדברים הנאמרים בפרק כמו גם לאמינותם.
קרדיט תמונות –
Shutterstock, Envato Elements, Pexels, Wiki Media, Unsplash
צורם לך באוזן? אם שמעת את הפרק וזיהית הפרה של זכויות יוצרים ו/או תוכן פוגעני, מסיט ושאינו ראוי לפרסום, נשמח למייל ממך ל- kipodcast@salt-pepper.co.il עם שם הפרק ואנו נסיר את התוכן מ"קיפודקאסט". בזכותך נשמור על פלטפורמה איכותית, נעימה ומכבדת.