< חזרה
כללי

המעטפת של הריצה – איך מתחזקים ריצה לאורך שנים?

  • 16 בפברואר, 2022
  • 01:07:04

    0 / 5. 0

כשאומרים את השם קובי אורן, רובנו חושבים ״אה… 3000 מייל במעגלים!״ טוב, על זה דיברנו איתו כבר בפרק 4, אבל קובי הוא גם (וקודם כל) פסיכולוג, רץ ותיק ומאמן ריצה. אז הפעם ביקשנו לדבר איתו על כל מה שרץ צריך (וגם רצה) כדי לתחזק את הריצה לאורך שנים ולהצליח להשתפר בה.

על מה דיברנו?
על היחסים שלנו עם הריצה על תשומת לב לפן המנטלי ולחיבור שלנו לריצה על שאילת השאלות הנכונות על חשיבות הגיוון – מנטלית ופיזית, על תזונה – במהלך מרוץ וגם באימונים, על הגורם המפתיע שיוכל לקדם את ביצועינו, על פיטנס לרצים, על יחסי נשים-חדר כושר, על איך אמורים רצים להתאמן ולמה, על הדברים שצריך להיזהר מהם בחדר כושר.

פלטפורמת הפודקאסטים העצמאיים "קיפודקאסט" הינה במה לפודקאסטריות ולפודקאסטרים ישראליים המפיקים פודקאסט בכוחות עצמם. הפרק אליו תאזינו מובא במלואו, ללא כל פלטור, צנזורה או עריכת סאונד מצידנו (צוות "קיפודקאסט"). הדברים שתשמעו בפרק זה ובכל פרק אחר ב"קיפודקאסט" נאמרו על דעתו/ה של היוצר/ת ועל דעתו/ה בלבד. צוות "קיפודקאסט" אינו אחראי לתוכן הדברים הנאמרים בפרק כמו גם לאמינותם.
קרדיט תמונות –
Shutterstock, Envato Elements, Pexels, Wiki Media, Unsplash
צורם לך באוזן? אם שמעת את הפרק וזיהית הפרה של זכויות יוצרים ו/או תוכן פוגעני, מסיט ושאינו ראוי לפרסום, נשמח למייל ממך ל- kipodcast@salt-pepper.co.il עם שם הפרק ואנו נסיר את התוכן מ"קיפודקאסט". בזכותך נשמור על פלטפורמה איכותית, נעימה ומכבדת.