< חזרה
כללי

"אם רק הייתה לי עוד שעה אחת ביממה". המדריך למתעדף המתחיל

  • 17 בפברואר, 2022
  • 00:38:07

    3.8 / 5. 4

אנחנו פשוט לא מספיקים שום דבר. אם רק הייתה לנו עוד שעה אחת ביממה, אם היו כמה תחומים שהם פחות חשובים. אבל הכל חשוב, הכל דחוף, הכל בזה הרגע. התחושה הזו כשאנחנו מפסידים או מניחים משהו בצד רק נעשית יותר ויותר כואבת. אז אם את הזמן אי אפשר להרחיב, אם יש לנו רק 24 שעות ביממה, את מה כדאי לנהל?
התשובה היא – האימפקט שלנו. תיעדוף עוזר לנו למקסם את ההשפעה שלנו על מה שבאמת חשוב, כך נוכל להבין מה אנחנו רוצים לעשות עכשיו עם הזמן הנתון שלנו. אז מה כל כך קשה בלעשות את זה? איך תיעדוף קורה בפועל בחיים שלנו? איך מגדירים יעדים ואיך מתעדפים באופן יומיומי? על כל זה דיברתי עם רן ארז, מנהל מוצר בכיר ב-Taboola ומקים קהילת Becoming Product Managers.
יאללה, בוא נמקסם את האימפקט שלנו!

לסיכום המלא של הפרק והאזנה באפליקציות נוספות: https://tmosko.com/e31
ששש הקבוצה הסודית שיודעת הכל ראשונה ומשפיעה על הפרקים הבאים https://t.me/tmoskocom
כל הדרכים ליצור איתי קשר https://tmosko.com/contact
רן ארז:
לינקדאין https://www.linkedin.com/in/ran-erez/
פייסבוק https://www.facebook.com/ran.erez.5
קהילת Becoming Product Managers
https://www.facebook.com/groups/631437910998899

music by https://scottholmesmusic.com

פלטפורמת הפודקאסטים העצמאיים "קיפודקאסט" הינה במה לפודקאסטריות ולפודקאסטרים ישראליים המפיקים פודקאסט בכוחות עצמם. הפרק אליו תאזינו מובא במלואו, ללא כל פלטור, צנזורה או עריכת סאונד מצידנו (צוות "קיפודקאסט"). הדברים שתשמעו בפרק זה ובכל פרק אחר ב"קיפודקאסט" נאמרו על דעתו/ה של היוצר/ת ועל דעתו/ה בלבד. צוות "קיפודקאסט" אינו אחראי לתוכן הדברים הנאמרים בפרק כמו גם לאמינותם.
קרדיט תמונות –
Shutterstock, Envato Elements, Pexels, Wiki Media, Unsplash
צורם לך באוזן? אם שמעת את הפרק וזיהית הפרה של זכויות יוצרים ו/או תוכן פוגעני, מסיט ושאינו ראוי לפרסום, נשמח למייל ממך ל- kipodcast@salt-pepper.co.il עם שם הפרק ואנו נסיר את התוכן מ"קיפודקאסט". בזכותך נשמור על פלטפורמה איכותית, נעימה ומכבדת.