< חזרה
כללי

בואו לשמוע על הדור הבא של לימודי הסייבר

  • 23 בפברואר, 2022
  • 00:38:45

    0 / 5. 0

השבוע במדברים סייבר אירחנו את אבי וייסמן הבעלים והמנכ"ל של מכללת סי סקיוריטי האחראי על הכשרות הדור במקצועות הגנת הסייבר. שמענו מאבי על התקופה שלפני הסייבר הגדול ומהם היסודות ההכרחיים להכשרה אמיתית לסייבר. גם סקרנו את כל מקצועות הסייבר (ויש הרבה) כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו תפקיד באחר מתחומי ההגנה או ההתקפה. פרק מיוחד לכל מי שמעוניין לעסוק במקצוע וטרם התחיל ולמי שכבר עוסק בסייבר ועדיין לומד בכל יום משהו חדש.

פלטפורמת הפודקאסטים העצמאיים "קיפודקאסט" הינה במה לפודקאסטריות ולפודקאסטרים ישראליים המפיקים פודקאסט בכוחות עצמם. הפרק אליו תאזינו מובא במלואו, ללא כל פלטור, צנזורה או עריכת סאונד מצידנו (צוות "קיפודקאסט"). הדברים שתשמעו בפרק זה ובכל פרק אחר ב"קיפודקאסט" נאמרו על דעתו/ה של היוצר/ת ועל דעתו/ה בלבד. צוות "קיפודקאסט" אינו אחראי לתוכן הדברים הנאמרים בפרק כמו גם לאמינותם.
קרדיט תמונות –
Shutterstock, Envato Elements, Pexels, Wiki Media, Unsplash
צורם לך באוזן? אם שמעת את הפרק וזיהית הפרה של זכויות יוצרים ו/או תוכן פוגעני, מסיט ושאינו ראוי לפרסום, נשמח למייל ממך ל- kipodcast@salt-pepper.co.il עם שם הפרק ואנו נסיר את התוכן מ"קיפודקאסט". בזכותך נשמור על פלטפורמה איכותית, נעימה ומכבדת.